Translate

zondag 1 april 2012

Zaaien en groeien

Wat ik overhield aan zaaigoed dat ik gebruikte voor de fotografie bij  het artikel in Margriet More, tuinen , en de Dakboerderijtjes in Margriet nummer 10 was niet veel maar een aantal  overleefden het en plantte ik uit in de vensterbank en in koude kas. Twee bonenplantjes, een komkommerplant en een bieten jongeling vonden een plaatsje voor het raam. Daar eten we nu van.



Pompoen, kiemde in januari voor de
fotografie van Margriet More, tuinen;
 is nu al een hele plant
In de kleine koude kas in de tuin heb ik slaplanten uitgeplant en een pompoen, hoewel het erg vroeg is staan ze er toch en ze doen het. Iedere dag kijk ik even of er geen nachtvorst komt, anders gaan ze een nachtje in de schuur. Het ziet er vooralsnog goed uit, maar of we straks echt een pompoen oogsten?
Slaplanten die ik al begin januari
gebruikte bij de fotografie van de
Dakboerderijtjes

Geen opmerkingen:

Een reactie posten